18 de maig 2015

ENTREVISTA A LA NOSTRE COORDINADORA DEL MENJADOR: LA PILAR

Benvolguts pares i mares, continuem amb les entrevistes que hem estat realitzant durant els dies de blog. 
Avui li toca a la Pilar, la qual porta ja uns quants anys amb nosaltres i ens coneix prou bé, vetlla per la nostra seguretat i que tant ens estima :)


T'agrada aquest treball?
Sí, m'agrada molt treballar amb els infants.

Que prefereixes ser coordinadora o monitora?
M'agraden les dues coses, ja que fa molts anys que treballo en aquest àmbit educatiu.

Quants anys portes treballant en aquesta escola?
Doncs porto uns 12/13 anys.

T'agrada el menjar de l'escola?
Sí que m'agrada, perquè s'aprèn a menjar de tot.

T'agrada estar amb els nens/es?
Sí que m'agrada molt, porto tota la vida treballant amb els infants.

T'agradaria canviar d'escola? O vols continuar en aquesta?
Vull i m'agradaria molt continuar en aquesta escola, perquè ja conec a tothom i ens portem molt bé.

De què treballaves abans de venir aquí?
Feia animació en una residència d'avis i en una escola

Que t'agrada més treballar en la residència o en l'escola?
M'agraden les dues coses però sempre m'ha agradat més treballar a l'escola amb els nens petits.










Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada